Чому?

Чому тобі не подобається те, що я приїхала в Київ? 
Чому ти наполегливо мене виштовхуєш до московії. Що я тобі зробила? Чому ти не хочеш зі мною жити в одній державі?
Чому ти кажеш, що я не знаю української? Чи ти був там зі мною, де наш прапор міг коштувати мені життя? 
Чому я винна в твоїх невдачах? Чому я, а не ти, маю їхати в село та заводити качок? Чому ти впевнений, що мої діти займають твої місця в садочку? Чому мої успіхи тебе так нервують? Чому ти поливаєш брудом мою справу? Просто поясни чому? Чим я завинила? Що я маю зробити, щоб жити в своїй країні спокійно? 
Чому ти мене ображаєш? Чи дійсно я гідна тих слів, що читаю в свою адресу? 
Як ти себе почуваєш, коли мене ображаєш? Чи дійсно ти патріот? Чи ти взагалі людина? Що мало статися в твоєму житті, щоб так ненавидіти людей? Ненавидіти мене? 

Чому? 


Комментарии